Zaznacz stronę

Case Study

Académie d’orchestre des Essarts

Opis Klienta

Académie d’orchestre des Essarts to stowarzyszenie organizujące warsztaty muzyczne ma północy Francji od 2017 roku. Każda sesja gromadzi od 50 do 75 muzyków o różnym doświadczeniu. Sukces projektu doprowadził do stabilizacji zespołu prowadzącego i wysokiej jakości warsztatów pod kierownictwem tego samego dyrektora od początku. Regularny powrót uczestników i jakość koncertów stanowią miarę sukcesu.

Sytuacja klienta

Od 2023 roku klient organizuje trzy sesje warsztatowe, zamiast tradycyjnej jednej. Dotychczasowe metody zapisów uczestników i pobierania opłat były manualne, co obejmowało wysyłkę ulotek i weryfikację wpłat. Zarządzanie taką ilością sesji za pomocą arkusza kalkulacyjnego Excel oraz ręczne sprawdzanie płatności stało się czasochłonne i nieefektywne. Dlatego celem klienta było wprowadzenie automatyzacji procesu zapisów i płatności, aby zoptymalizować działania administracyjne.

Co przygotowałam
  • Strona internetowa: strona główna oraz 6 podstron.
  • Rozbudowany i zaawansowany formularz zapisu z polami wykorzystującymi logikę warunkową.
  • Płatności kartą kredytową za opłatę rezerwacyjną po wypełnieniu formularza zapisu.
  • Automatyczne dodawanie nowych osób, które wypełniły formularz zapisu do arkusza kalkulacyjnego w Google Sheets, z którego klient korzysta przyjmując zapisy offline - scentralizowany proces zapisów.

Gotowa, by rozpocząć tworzenie Twojej strony internetowej?

Zapraszam Cię do wspólnego działania i tworzenia przyszłości naszych biznesów!

Umów się ze mną na spotkanie i rozpocznijmy pracę nad Twoim projektem!

Pin It on Pinterest